Thursday 4 August 2022

Cubaan.. 1 2 3

 Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Terasa betul kekoknya apabila dah lama meninggalkan dunia penulisan.

FB, Twitter, IG.. hanya digunakan untuk berinteraksi mesra.

Alhamdulillah.. baru berjinak-jinak dengan animasi perisian PowerPoint. Mungkin nanti boleh menganimasikan persamaan-persamaan Matematik.

Contoh di bawah:


Sedikit memakan masa (agak banyak sebenarnya). Tapi jika ini memudahkan, akan diusahakan.

Tambahan pula sekarang ada bantuan iPad, in shaa Allah kerja akan lebih mudah.

Tolong doakan saya!

😁

No comments:

Post a Comment

Ada pertanyaan? Ada simbol-simbol tertentu yang diperlukan? Jangan risau, cuba lihat di bahagian 'gadget' simbol yang telah saya sediakan.

Saya akan jawab soalan anda selagi boleh :)

Fungsi Gubahan - Mencari Salah Satu Fungsi dalam Fungsi Gubahan

Assalamualaikum.  Topik ini saya dah pernah muat naik 11 tahun yang lalu. Ketika itu, saya masih muda remaja. Belum masuk universiti. Jadi, ...